كلية العلوم :: قسم علوم البترول
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

نكتة اليوم----------

3 مشترك

نكتة اليوم---------- Empty نكتة اليوم----------

مُساهمة من طرف Elsheme الأربعاء مارس 19, 2008 9:11 pm

-1- مرة واحد صعيدي سافر للخليج تهريب فمسكوه الظباط فبيحققوا معاه قال الظابط : انت ساكن فين ، قاله : أنا ساكن مع صاحبي سأله تاني طب صاحبك ساكن فين . قاله : ساكن معايا سأله طب انتوا ساكنين فين . قاله : ساكنين مع بعض

-2-
مدرس حساب سأل طالب لو كان علي أبوك دين 1000جنيه و مطلوب انه يسدده علي 10 أقساط ها يدفع كام في كل قسط؟ رد الولد مش هايدفع ولا مليم ... فقال المدرس : اقعد يابني ده انت مش فاهم الدرس كويس... فرد الولد : ده انت إللي مش فاهم بابا كويس يا أستاذ

-3-
واحد كسلان اتحكم عليه بالإعدام بدفنه في حفره فقالوا له نفسك في أيه قبل الموت قال نفسي أشرب قالوا له قوم أشرب قال لسه حقوم اردم ياجدع

-4-
كان فى مسابقة بين ثلاثة أشخاص , المسابقة كانت إنهم يعدوا البحر ويطلعوا الجبل و يقتلوا الغوريلا و يتجوزوا الأميرة ... اول واحد غرق فى البحر ، ثانى واحد عدا البحر لكن وقع من فوق الجبل.... أما الثالث (كان غبى شوية) عدا البحر وطلع الجبل وقتل الأميرة ..... و أتجوز الغوريلا

-5-
مرة واحد بيقولوا له .... مراتك ماشيه مع كهربائي المنطقه .... قال لهم ده ولا كهربائي ولا بيفهم حاجه في الكهربه !!!

-6-مره واحد فشار قوى بيقول لصاحبه انا كنت ماشى فى الصحره طلع عليا اسد نطيت في البحر،صاحبه قاله بحر ايه بس اللي فى الصحره، قال لا انا قلت لقيت ابو الهول اتشعلقت فى رقبته، صاحبه قاله وايه اللي جاب ابو الهول في الصحرا، فقال وانا ماشى فى الصحره طلع عليا اسد أكلنى.. ارتحت

-7-مره اتنين متاخرين على المدرسه الاستاذ بيسال الاول انت ايه اللى اخرك قاله كانت فيه 5 جنيه ضيعه مني وبدور عليها فمسك التانى وانته ايه اللى اخرك قاله أصل انا اللى كنت دايس عليها

-8-مره واحد سرق فرخه وراح عند البحر نضفها وكلها جه الضابط وقاله انت سرقت الفرخه قاله لا يا باشا قاله الضابط والريش ده؟ قاله دى نزلت تستحمى و قالتلى اخلى بالى من الهدوم

-9-اتنين رخمين اوي اتحكم عليهم بالاعدام فسألو الاول نفسك في ايه قال نفسي اشوف امي وبعدين سألو التاني نفسك في ايه قالهم نفسي متخلوهوش يشوف امه

-10-واحد قبل مايموت جمع ولاده التلاتة وحب يوصيهم يفضلوا ايد واحدة ،وأعطى لكبيرهم عود خشب كسره بسهوله أعطاه اتنين كسرهم بسهولة برضه أعطاه خمسين عود كسرهم بسهوله قال لهم طالما معاكم البغل ده مافيش خوف عليكم
Elsheme
Elsheme
طالب ممتاز
طالب ممتاز

ذكر عدد الرسائل : 134
العمل/الترفيه : http://laziz.yoo7.com/

نكتة اليوم---------- Empty رد: نكتة اليوم----------

مُساهمة من طرف Ahmed الأحد أبريل 06, 2008 1:38 am

بجد جامدة موووووت
Ahmed
Ahmed
expert
expert

ذكر عدد الرسائل : 287

http://www.petroscience.blogspot.com

نكتة اليوم---------- Empty رد: نكتة اليوم----------

مُساهمة من طرف science freak الإثنين أبريل 07, 2008 11:25 pm

هاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهـــــــــــــــــــــــــــــــأ...............زززز
science freak
science freak
expert
expert

ذكر عدد الرسائل : 141
العمل/الترفيه : طالب

- مواضيع مماثلة