كلية العلوم :: قسم علوم البترول
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

زفة الخطوبة "Part 4 -------------

زفة الخطوبة    "Part  4    ------------- Empty زفة الخطوبة "Part 4 -------------

مُساهمة من طرف Elsheme الأربعاء مايو 07, 2008 10:19 pm

هالو هالو هااااااااااالوووووووورجعتلكو وكلي شوق وحنين يا كتاكيت يا حلوين يا طعمين يا لذيذينووووووووو Surprised Surprised Surprised Surprised Surprised Surprised Surprised

الحلقة الأخيرة من المأساة اسمها " زفة الخطوبة " او "حفلة الخطوبة " او سموها زي مانتوا عايزين Very Happy Very Happy Very Happy

امي العزيزة" funny funny funny

يابني قوم النهاردة الشبكة اتلحلح اعملك منظر بدل مانت نايم كدة دا منظر واحد زفتة النهاردةةةةةةةةةةةةةة lets go lets go lets go

والنبي سيبيني يا ماما نايم ومسترخي انا مقدم علي يوم صعب ودمي هيتحرق فية كتير فانا دلواتقي بستعدلوا نفسيا وبشحن طاقاتي Sleep Sleep

طاقات اية يابو طاقات طب قوم روح الكوافير اعمل شعرك الساعة 3 خلاص معاد الكوافييييييييييييير يامدهوووووووووول iii

أو أووووووووووووو hاة صحييييييييح الكوافييييييير يادي النييييييلة طب معلش ياريت تكويلي قميص البدلة بسرررررررررعة علي بال مكمل جلسة skull الإسترخاء بتاعتي

استرخت عليك نفسك يا بعييييييييييد ياواد قوم متوجعش قلبي انت مالك دا غيرك بيبقا مش عارف يعد علي بعضوو وانت ولا في دماغك اي حاجة tooth tooth tooth

ايوة يا ماما واحط في دماغي لية اساسا كل حاجة وليها معاد والي مكتوب عالجبين مسير تشوفة العين lets go lets go lets go

" ورجعت للحظات الاسترخاء تاني بس قمت خير اللهم اجعلة خير علي شفشق مية مدلوق فوق نفوخي لا وأية من التلاجة " pirat pirat

ربنا يخليكي يا ماما اهو انا دا الحاجو الوحيدة الي كانت نقصاني النهاردة شفشق مية بارد فوق نفوخي بقولك اية متعصري عليا لمونة بقا كمان عشان تكمللللللللللل
فقت روح بقا الكوافير واخلص عشان الحفلة هتبدأ الساعة 8 يلا اخلصصصصص الساعة بقت 4 cry2 cry2

" بيني وبين نفسي " مش عارف ماما لية عصبية النهاردة كدة اما حاجة غريبة فعلا . mad mad Very Happy

ورحت الكوافير وعملت شعري حلقة محصلتتتتتتتش وبعدين طلعت من الكوافير الرجالي علي الكوافير الحريمي عشان اخد العروسة ووقفت اهزر مع صحابي برة الكوافير نص ساعة لغاية مالعروسة خلصت كوافير.. sunny sunny sunny

نادو عليا عشان ادخل اجيب العروسة واطلع بيها برة الكوافير والكاميرة بتصور وادي الي حصصصصصصل segar segar

مبروك يا عروسة عقبالك كدة لما نفرح بيكي في الشهادة الكبيرة ice ice ice

ميرسي

بس اية الحلاوة دي لا لا انا لازم ارقيكي عشان الحسد الناس بقا عنيها وحشة قوي وارقي نفسي كمان bad bad

اة ميرسي sielent sielent

" كنت عارف انها هتفضل متلجة زي ماهي "

طيب يلا انكجي بقا عشان الكاميرا هتصورناااااا ولا اقولككككك مش مهم هنمشي جنب بعض كدة عادي وخلاص love love
نعم ؟؟ عادي ازاي يعني

عادي زي الناس انتي بتتكسفي ومبتحبيش حد يمسك ايدك وأنا مراعي النقطة دي ومش عايز احرجك خالص flower

يلا يا عريسسسسسس انكج مع عروستك بققققققققا عشان الكاميرا هتصور برة الكوافييييير .

لا لا كدة كويس اصل البدلة هتتكسر مش مشكلة بقا بعدين واحنا رايحين الكوافييير segar segar segar
طبعا هي بصتلي بغيظ بس مش قادرة تتكلم وسكتت

راحت ماما قالتلي انكج في ليلتك الي مش معدية دي احسن امسي عليك بشفشق مية زي بتاع الصبح ها اية رأيك ؟؟ love love
انا بقول نأنكج احسن يا سوسو

وطلعنا والعربية مستنية والمصوراتي عمال يصور والدنيا حر

يلا بقا يا جماعة عايزين نمشي لسة الاستودييييييوووووووووو " دا انا kongfu kongfu kongfu
وركبنا العربية ومشيت العربية ووقفت العربية ادام الاستوديو ونزلنا وطبعا من غير كلام أنكجنا kongfu kongfu kongfu

ابيييييييية اية يا ابية الحلاوة ديييييييي فين السبايك بتاع المرة الي فاتت tongue tongue tongue
سبايك اية يا نونوووووو في الزحمة دي خدي خلي الموبيل معاكي مش عايز اشيلو pirat pirat

ودخلنا نتصوررر وجوة الاستوديو: Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes

" المصور "اتفضل يا عريس اعد عالكرسي والعروسة تقف جنبك funny funny funny

نعم هو مين الي يعد العروسة هي الي تعد وانا الي اقف جنبها دا الزوق بيقول كدة " دا انا طبعا " Shocked Shocked Shocked

لا بقا انا عايزة اقف وانت تعد عالكرسي دا هي طبعا " Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes

وانا مانيش قاعد وانتي الي هتعدي

يا مامااااااااا

"حماتي العزيزة كانت حاضرة معانا التصوير جوة" tooth tooth tooth

بس يا بنت خطيبك كلامو صح هو الي يقف وانتي الي تعدي اسمعي الكلام nice nice nice

طيب طيببس مش هعديههههههههها Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad

وخرجنا من الاستوديو......

وركبنا العربية وبدأت الزفة ......... kongfu kongfu kongfu kongfu

وللحلقة بقييييييييييييية اصلي عايز انااااااااااااااام cheers cheers cheers cheers

------------

--------------------------Elsheme-------------------- I love you I love you I love you
Elsheme
Elsheme
طالب ممتاز
طالب ممتاز

ذكر عدد الرسائل : 134
العمل/الترفيه : http://laziz.yoo7.com/

- مواضيع مماثلة