كلية العلوم :: قسم علوم البترول
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

عليا الطلاق بالتلاته لتدحك وعافيه كمان

menam
mostafa heikal
gaberation
ahmed hamdy moubarak
العندليب
9 مشترك

عليا الطلاق بالتلاته لتدحك وعافيه كمان Empty عليا الطلاق بالتلاته لتدحك وعافيه كمان

مُساهمة من طرف العندليب الإثنين أبريل 28, 2008 6:22 pm

انا عايزك قبل ما اقول النكته تتحك وتزقطط كدا يا مان ويا ومان اوك بص يا سيدي بيقولك
مره واحد صعيدى حلم انه بيحفر فى بير غويييييط.. صحى لقى ايده فى مناخيره
مره واحد صعيدي لقى خاتم سليمان جه يدعكه فعص العفريت
عشرة صعايدة بيتعلموا ربط الكرافتات تسعة ماتوا وواحد فى حالة حرجة
واحد رخم جداً دخل السينمــا مالقاش فيهــا غير واحد بس قعد وراه ..وقال له لو سمحت راسك علشان مش شايف
جماعة بيحششوا ... فجت كبسه... كل واحد اسـتخبه في شوال جه الظابط ضرب الشوال الاول برجله خرج واحد منهم و اعد يكاكي وعمل نفسه فرخه ضرب التاني خرج واعد يدن وعمل نفسه ديك ضرب التالت مخرجش ضربه تاني مخرجش ضربه جامد المره دي خرج وقال له شوال بطاطس بطاااااااطس انت مابتفهمش

واحد أحول راح يجيب أبوه من المطار باس الشنطة وشال أبوه
سواق ماشى ع الطريق واحد لابس احمر فى احمر شاور له فوقف السواق و قاله انت مين و عايز اية قالة انا الفرفور الاحمر
و عايز توصلنى فقالة لا مبوصلش فرافير و مشى و سابة شوية لقى واحد لابس اصفر فى اصفر و بيشاورلة فوقف و قالة انت مين و عايز اية قالة انا الفرفور الاصفر و عايزك توصلنى فقالة لا مبركبش فرافير و مشى و سابة شوية و قابلة واحد لابس اخضر فى اخضر عمل معاة نفس الحكاية ف السواق سابة و مشى شو ية كمان كدة و لقى واحد لابس ابيض فى ابيض بيشاورلة ف السواق وقف و قالة يا ترى انت بقى الفرفور الابيض فقالة الراجل فرفور اية رخصك يا روح امك
اتنين مساطيل حبوا يسرقوا عماره فقالوا لبعض احنا ناخد العمارة بعيد ونسرقها برحتنا ، فقلعوا الهدوم وقعدوا يزقوا فى العمارة يزقوا ، جه واحد من وراهم وسرق الهدوم ، فواحد منهم بص ورا ملقاش الهدوم فقال له كفاية كدة احنا بعدنا اوى
واحد ومراته متخانقين فبطلوا يكلموا بعض فكتب ورقة صحيني الساعه 6:30 علشان عندي شغل ، وحط الورق على السرير ونام صحي الساعة 10:00 فلقى ورقه مكتوب عليها الساعه 6:30 يلا إصحى
مره خمس صعايده داخلين امتحان فجالهم سوال ما هي عدد ارجل المعزه؟ كلهم قعد بقي
> يسالوا الدحيح بتاعهم مكنش بيرد عليهم
> بعد الامتحان بيسالوا انت مكنتش بترد ليه قالهم اصل المراقب كان جنبي معرفتش
> اطلع المعزه
مرة واحد متجوز عنده دولاب قافله 20 سنة والمفتاح معاه هو بس... مراته هتتجنن وتعرف ايه اللي جوه الدولاب... وفي يوم راح الشغل ونسي المفتاح... مراته فتحت الدولاب لقت 20 الف جنيه.. وبيضتين!!!
لما رجع سألته ايه حكاية البيضتين دول؟ قالها بصراحه... كنت كل ما أخونك مرة أحط بيضاية في الدولاب...
الست قالت عشرين سنه جواز ومرتين بس... مش مهم... فسألته طب والعشرين الف جنيه؟ قالها كنت كل ما اجمع كرتونه بيض اروح ابيعها
مرة اتنين صعايدة ماشيين ف الصحرا... طلع عليهم اسد... راح واحد منهم رمي عليه طوبة وطلع يجرىىىىىى... وبص وراه لقي صاحبه واقف ما بيجريش... قال له مش بتجري ليه؟ قال له واجري ليه؟ هو انا اللي ضربته؟؟؟؟؟

واحدة كل يوم تصحي من النوم تلاقي هدومها كلها ميه... خدت راي جارتها... قالتلها اعملي نفسك نايمة وشوفي الميه بتيجي منين... وهي نايمة لقت جوزها قاعد يتفرج علي قناة لبنان... وكل ما يشوف واحدة حلوة... يقول دي حلوة... ودي... اتفووووو
واحد عنده مزرعة فراخ.. دخل المزرعة لقي كل فرخة بايضة بيضة واحدة بس.. مسك فرخة من رجليها ونتف ريشها وقطعها.. وقال للفراخ اللي مش هتجيب بكرة خمس بيضات هقطعها زي الفرخة دي.. تاني يوم لقي كل الفراخ بايضة خمس بيضات ماعدا فرخة بايضة تلات بيضات بس.. فقاللها ايه ده؟؟ قالت له استر عليا ده انا ديييييييييييك
مرة واحد غبي ماشى فى الشارع قال يارب يااااارب احط ايدى في جيبى الاقى 10جنيه يااااارب، حط ايده في جيبه لاقاه مخروم رجع يدور عليها لتكون وقعت
واحد غبي عنده ارق ومش عارف ينام....قال له صاحبه عندي لك طريقة للنوم مؤكدة...عد من واحد الى خمسميه... أخونا مكدبش خبر... وأول ما الدنيا ليلت راح للسرير وبدا يعد .. واحد .. اثنين .. ولما وصـل الى ميه وتسعة وتسعين ...كبس عليه النوم … قـام جري غـسـل وشه ورجــع للـسـريـر يـكـمـل الـعـد
واحد بلدياتنا رجع من امريكا قاعد بيحكي لأبوه وأمه الحاجات الغريبة اللى
شافها .
- دانا شفت هناك واحد وقع من فوق عمارة طويييلة.. قعد ثلاث ايام لحد ما وصل
الأرض.
أمه سألته: طيب مات ؟؟
ابوه رد عليها: ثلاث أيام لا يأكل ولا يشرب .. أكيد يموت
يريت تقولولي رأيكم

العندليب
العندليب
طالب فى أول الطريق
طالب فى أول الطريق

ذكر عدد الرسائل : 44
العمل/الترفيه : بمارس السباحه وركوب الخيل واجيد ضرب النار والتنشين وكمال الاجسام والسويدى

عليا الطلاق بالتلاته لتدحك وعافيه كمان Empty رد: عليا الطلاق بالتلاته لتدحك وعافيه كمان

مُساهمة من طرف ahmed hamdy moubarak الإثنين أبريل 28, 2008 6:27 pm

مع انى دمك .................
بس النكت دى حلوة

عدل سابقا من قبل ahmed hamdy moubarak في الإثنين أبريل 28, 2008 6:53 pm عدل 2 مرات
ahmed hamdy moubarak
ahmed hamdy moubarak
طالب ذو كفاءة عالية
طالب ذو كفاءة عالية

ذكر عدد الرسائل : 163
العمل/الترفيه : زملكاوى

عليا الطلاق بالتلاته لتدحك وعافيه كمان Empty رد: عليا الطلاق بالتلاته لتدحك وعافيه كمان

مُساهمة من طرف العندليب الإثنين أبريل 28, 2008 6:30 pm

اه طبعا مش .... هي الي اديتهاني تبقي جامده طبعا هي مقالتلكشي انها هي الي ادتهاني هههههههههه بس تشكر علي ردك يا ابو لهب
العندليب
العندليب
طالب فى أول الطريق
طالب فى أول الطريق

العمل/الترفيه : بمارس السباحه وركوب الخيل واجيد ضرب النار والتنشين وكمال الاجسام والسويدى

مُساهمة من طرف gaberation الإثنين أبريل 28, 2008 6:44 pm

يخرب عقلك يا واد يا فوزي النكت جامدة اوي
gaberation
gaberation
طالب بيفهم
طالب بيفهم

ذكر عدد الرسائل : 52
العمل/الترفيه : اهلااااااااااااااوي

مُساهمة من طرف mostafa heikal الإثنين أبريل 28, 2008 6:49 pm

Idea
Idea Idea Idea
Idea Idea Idea Idea

حلوة اوى
بس خلى بالك
طبعا فاهمنى

Idea Idea Idea Idea
Idea Idea Idea
Idea
mostafa heikal
mostafa heikal
مشرف
مشرف

ذكر عدد الرسائل : 77
العمل/الترفيه : طالب علم ومفيش مانع لو في عروسة

مُساهمة من طرف العندليب الأربعاء أبريل 30, 2008 5:55 pm

ايه يا جماعه محدش بيقول رأيه في النكت يعني عايز اسمع رأيكم
العندليب
العندليب
طالب فى أول الطريق
طالب فى أول الطريق

مُساهمة من طرف menam الأربعاء أبريل 30, 2008 5:58 pm

هههههههههههههههههههههههههههههههه
menam
menam
مشرف
مشرف

ذكر عدد الرسائل : 419
العمل/الترفيه : القراءة والانترنت

مُساهمة من طرف الموري الأربعاء أبريل 30, 2008 7:42 pm

Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy
والله اصلى من يومك يا عندليب وبعدين متسمعش لناس من المناش......... طبعا انت فاهمنى
الموري
الموري
طالب فى أول الطريق
طالب فى أول الطريق

مُساهمة من طرف slman الأربعاء أبريل 30, 2008 10:37 pm

اصلييييييييييييييييي يا فوزي وديني نكت جامدة مووووووووووووت ابقي حط تاني ياض Laughing
slman
slman
طالب عادى
طالب عادى

ذكر عدد الرسائل : 14

مُساهمة من طرف Abdou الخميس مايو 01, 2008 4:24 am

النكت جامدة جداااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا good
رغم ان دمك ثقييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييل
Abdou
Abdou
طالب فى أول الطريق
طالب فى أول الطريق

ذكر عدد الرسائل : 29
العمل/الترفيه : طالب عاشق للعلم

مُساهمة من طرف العندليب الخميس مايو 01, 2008 1:01 pm

مقولتلكشي تقول رأيك يا عبدو با معفن وانا مش محتاج رأيك في حاجه لأنك ياض عال علي المجتمع ولو هتتكلم علي الدم انت ياض دمك عسل دا انت خليه العسل نفسها والناس تيجي تسلم عليك تلزق فيك الا صحيح الناس قالولي عبدو بلاش غباء وعبدو دا واد عفريت ومتنساش العودين الكبريت مش عود واحد وانت طبعا عارف ليه سلاااام يا عسل
العندليب
العندليب
طالب فى أول الطريق
طالب فى أول الطريق

مُساهمة من طرف عمرو محمد عبد الفتاح الخميس مايو 01, 2008 1:15 pm

النكت فيها حلو وفيها وحش يعنى ممكن يجى منك
عمرو محمد عبد الفتاح
عمرو محمد عبد الفتاح
طالب عادى
طالب عادى

مُساهمة من طرف menam الخميس مايو 01, 2008 1:21 pm

عمرو محمد عبد الفتاح كتب:النكت فيها حلو وفيها وحش يعنى ممكن يجى منك
هو انت معندكش اللى كلمة ممكن يجى منك
menam
menam
مشرف
مشرف

ذكر عدد الرسائل : 419
العمل/الترفيه : القراءة والانترنت

مُساهمة من طرف العندليب الخميس مايو 01, 2008 7:29 pm

ايه يا منعم دي مش طريقه حوار سيب عمر الكينج يقول رأيك اشطه يا عم عمر بس انت اول واحد تقولي كدا يبقي انت دمك تقيل بقي اما النكت مبدحككشي لأن كل الش شافوها قالولي دي جامده ومنعم بعت تعليق انو بيتحك بس دا دليل انه مش قادر يمسك نفسه
هههههههههههههه ولا ايه يا منعم يا حبي
العندليب
العندليب
طالب فى أول الطريق
طالب فى أول الطريق