كلية العلوم :: قسم علوم البترول
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

(((((((((((((((( طلب))))))))))))))))

3 مشترك

(((((((((((((((( طلب)))))))))))))))) Empty (((((((((((((((( طلب))))))))))))))))

مُساهمة من طرف eSSenator السبت أبريل 05, 2008 1:30 am

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

انا بصراحه عندي طلب او خلينا نقول عرض لو وافقتوا بيه كان بها ما وافقتوش مافيهاش حاجه
هوانا كنت عايز يبقي في قسم في المنتدي ترفيهي ممكن حد يرد بسرعة ويقول طب ما في ((ساحة الحوار العام)) اقوله
فعلا بس دي كل اللي فيها مواضيع برده يعني مفيش حاجه جديده واظن واجب يكون في المنتدي قسم ترفيهي
علشان اللي يدخل يلاقي جانب ترفيهي في المنتدي
وممكن نحط فيه اي حاجه مش شرط حاجه معينه او موضوع معين لا انا قصدي العاب او اغنيه كويسه صور طريفه مقطع فيديو مضحك
حاجات زي كده يعني و اظن اي منتدي قائم لشئ معين سواء علمي او ديني او فني لازم بيكون فيه جزء من الترفيه
وفي الاخر ده طبعا مجرد عرض والامر مرفوع للقائمين علي المنتدي لان الرأي في الاول والاخر رأيهم هما
واتمني ان ينال عرضي هذا القبول من الجميع وشكرااااااااااااااااااااااًًًًًًًًًًًًً
والسلام والختا...............م
eSSenator
eSSenator
طالب ممتاز
طالب ممتاز

(((((((((((((((( طلب)))))))))))))))) Empty رد: (((((((((((((((( طلب))))))))))))))))

مُساهمة من طرف Ahmed السبت أبريل 05, 2008 8:45 am

eSSenator كتب:
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

انا بصراحه عندي طلب او خلينا نقول عرض لو وافقتوا بيه كان بها ما وافقتوش مافيهاش حاجه
هوانا كنت عايز يبقي في قسم في المنتدي ترفيهي ممكن حد يرد بسرعة ويقول طب ما في ((ساحة الحوار العام)) اقوله
فعلا بس دي كل اللي فيها مواضيع برده يعني مفيش حاجه جديده واظن واجب يكون في المنتدي قسم ترفيهي
علشان اللي يدخل يلاقي جانب ترفيهي في المنتدي
وممكن نحط فيه اي حاجه مش شرط حاجه معينه او موضوع معين لا انا قصدي العاب او اغنيه كويسه صور طريفه مقطع فيديو مضحك
حاجات زي كده يعني و اظن اي منتدي قائم لشئ معين سواء علمي او ديني او فني لازم بيكون فيه جزء من الترفيه
وفي الاخر ده طبعا مجرد عرض والامر مرفوع للقائمين علي المنتدي لان الرأي في الاول والاخر رأيهم هما
واتمني ان ينال عرضي هذا القبول من الجميع وشكرااااااااااااااااااااااًًًًًًًًًًًًً
والسلام والختا...............م

سيتم التشاور فى هذا الأمر
Ahmed
Ahmed
expert
expert

ذكر عدد الرسائل : 287

http://www.petroscience.blogspot.com

(((((((((((((((( طلب)))))))))))))))) Empty رد: (((((((((((((((( طلب))))))))))))))))

مُساهمة من طرف eSSenator السبت أبريل 05, 2008 11:27 pm

انا عاجز لكم عن الشكر لتلبيتكم طلبي وارجو ان نعمل جميعا علي الارتقاء بالمنتدي
واكرر شكري لكم جميعا
eSSenator
eSSenator
طالب ممتاز
طالب ممتاز

مُساهمة من طرف Ahmed الأحد أبريل 06, 2008 1:47 am

الشكر لله وحده ونحن نبحث فقط عن اى شئ ينصب فى مصلحة زملاء الدراسة الكرام قبل أن يكونوا أعضاءا فى المنتدى
Ahmed
Ahmed
expert
expert

ذكر عدد الرسائل : 287

http://www.petroscience.blogspot.com

مُساهمة من طرف menam السبت أبريل 19, 2008 1:10 am

(((((((((((((((( طلب)))))))))))))))) W32 rرائع وانت اروع تسلم ايدك على هذا المجهود الجبار(((((((((((((((( طلب)))))))))))))))) Coo1l (((((((((((((((( طلب)))))))))))))))) Coo1l (((((((((((((((( طلب)))))))))))))))) Coo1l (((((((((((((((( طلب)))))))))))))))) Coo1l (((((((((((((((( طلب)))))))))))))))) Sh (((((((((((((((( طلب)))))))))))))))) Th (((((((((((((((( طلب)))))))))))))))) Coo1l (((((((((((((((( طلب)))))))))))))))) Coo1l (((((((((((((((( طلب)))))))))))))))) Coo1l (((((((((((((((( طلب)))))))))))))))) Coo1l (((((((((((((((( طلب)))))))))))))))) W57
menam
menam
مشرف
مشرف

ذكر عدد الرسائل : 419
العمل/الترفيه : القراءة والانترنت